Missie Márquez in Colombia (deel 7,8 & 9)
Missie Márquez is een 12-delige theaterserie geïnspireerd op het beroemde boek Honderd jaar eenzaamheid van de schrijver Gabriel García Márquez. Door een speling van het lot is theatermaker Karlijn Kistemaker onlosmakelijk verbonden met dit meesterwerk. Haar oudoom Kees van den Broek maakte de Nederlandse vertaling en zij erfde de royalty’s. Nu is het Karlijn’s missie om samen met haar kompanen een theatrale vertaling te maken van het boek.
Opdrachtgever Kompagnie Kistemaker
Periode juni 2018 - februari 2019
Opdracht Publiciteit Missie Márquez in Colombia
In seizoen 2018/2019 werden deel 7,8 & 9 uit de serie gespeeld onder de naam Missie Márquez in Colombia. De première vond plaats op 15 juni 2018 tijdens festival Oerol op Terschelling. Voor Missie Márquez in Colombia verzorgde ik de volledige publiciteit. Van het contact met de theaters over publiciteitsacties tot het meedenken over de social media strategie, drukwerkbegeleiding. perscontact en het zoeken en vinden van nieuw publiek voor deze mooie voorstelling. Ook denk ik mee over de marketingstrategie voor de lange termijn.