Rozenbottel Producties

Haarlem Cultuur Festival 2017

Haarlem Cultuur Festival is dé opening van het Haarlemse culturele seizoen. Een tweedaags festival verspreid over ca. honderd locaties in de stad, met o.a. optredens, workshops, voorproefjes van voorstellingen en exposities, eten & drinken. Haarlemse culturele instellingen, artiesten, bands, amateurverenigingen, winkeliers, expositieruimtes, en horecagelegenheden worden uitgenodigd om zelf een cultureel programma te organiseren en dit aan te melden bij de organisatie. Die zorgt voor een grootse marketingcampagne om het festival op de kaart te zetten en het publiek op de been te brengen. Dit jaar hoorde ook de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl tot de opdracht.

Opdrachtgever Toneelschuur
Plaats Haarlem
Opdracht Het opzetten en coördineren van de centrale marketingcampagne, het uitnodigen van en de communicatie met alle deelnemers, het laten ontwikkelen van een nieuwe huisstijl voor het festival. In verband met mijn zwangerschapsverlof is de opdracht vanaf juli 2017 overgenomen door een vervanger.
Periode april t/m juni 2017
Meer informatie www.haarlemcultuurfestival.nl

https://www.facebook.com/haarlemcultuurfestival/videos/1386472441469365/