Rozenbottel Producties

Bid book Museumcongres 2017

Augustus 2016

Nu ik ruim een jaar freelancer ben, kan ik niet anders zeggen dan dat ik er enorm van geniet. De diversiteit in opdrachten en daarmee in uitdagingen bevalt me erg goed en ik ben blij dat opdrachtgevers me vanaf het begin af aan weten te vinden voor steeds weer boeiende opdrachten. Zo ben ik gevraagd een bidbook te schrijven voor het binnenhalen van een cultureel congres. Het grootste schrijfwerk is inmiddels achter de rug en samen met de vormgever worden de puntjes op de i gezet. In januari weten we of ons bid heeft gewonnen.

Ook ben ik erg verheugd over de enthousiaste reacties van de Haarlemse ondernemers op mijn presentatie over De Gouden Straatjes. Een concept dat ik in opdracht van Haarlem Marketing ontwikkelde voor een winkelbeleving rondom zeven pittoreske Haarlemse winkelstraatjes. Inmiddels zijn met verschillende partijen gesprekken gestart om te zorgen dat het concept in het voorjaar van 2017 gelanceerd kan worden. Mijn opdracht bij Haarlem Marketing is dan ook met een half jaar verlengd, want naast De Gouden Straatjes werk ik ook aan verbetering van diverse zaken op het gebied van watertoerisme en ontwikkel of vernieuw ik regelmatig het drukwerk voor de VVV.

En naast dat alles zit ik ook volop in de voorbereidingen van het Haarlem Cultuur Festival dat op 10 en 11 september plaatsvindt in de binnenstad van Haarlem. Er is dit jaar extra aandacht besteed aan de werving van deelnemers, wat geresulteerd heeft in een uitgebreider programma dan ooit. Ook is er meer aandacht voor de online communicatie en is de samenwerking met de Open Monumentendagen ge├»ntensiveerd. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg uitkijk naar inmiddels mijn derde Haarlem Cultuur Festival als co├Ârdinator. Ben je benieuwd naar het programma, klik dan gerust even door.